Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гофербер Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Гофербер Ю. В. 
Визнання і оцінка маркетингових витрат [Електронний ресурс] / Ю. В. Гофербер // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2012. - Вип. 9(1). - С. 262-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2012_9(1)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.239 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гофербер Ю. В. 
Визнання ефективності проведення аудиту маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / Ю. В. Гофербер // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 311-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_57
Розглянуто суть, визначення та оцінку ефективності аудиту маркетингової діяльності. Досліджено існуючу практику та якість незалежної перевірки з метою визначення переваг і недоліків. У результаті виділено основні засади проведення аудиту на підприємстві для того, щоб маркетингова діяльність була більш ефективною і прибутковою. Обгрунтовано, що, окрім використання процедур оцінки ефективності, важливим є також застосування системи критеріїв, які допомагають визначити відповідність аудиту поставленим стратегічним цілям, оптимізувати процес координації зі службою управління ризиками, розробити ефективну систему підвищення кваліфікації та мотивації працівників. Подальші дослідження цієї проблеми повинні йти в напрямку визначення того, які формулювання мають бути в аудитора у разі представлення кінцевого продукту своєї роботи, яким чином аудитори бачать цей процес одержання об'єктивних даних, які критерії користувачі та аудитори вважають прийнятними.
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.461 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського