Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гофербер Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Гофербер Ю. В. Визнання і оцінка маркетингових витрат [Електронний ресурс] / Ю. В. Гофербер // Економічні науки. Cер. : Облік і фінанси. - 2012. - Вип. 9(1). - С. 262-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnof_2012_9(1)__39
| 2. |
Гофербер Ю. В. Визнання ефективності проведення аудиту маркетингової діяльності [Електронний ресурс] / Ю. В. Гофербер // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 311-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_57 Розглянуто суть, визначення та оцінку ефективності аудиту маркетингової діяльності. Досліджено існуючу практику та якість незалежної перевірки з метою визначення переваг і недоліків. У результаті виділено основні засади проведення аудиту на підприємстві для того, щоб маркетингова діяльність була більш ефективною і прибутковою. Обгрунтовано, що, окрім використання процедур оцінки ефективності, важливим є також застосування системи критеріїв, які допомагають визначити відповідність аудиту поставленим стратегічним цілям, оптимізувати процес координації зі службою управління ризиками, розробити ефективну систему підвищення кваліфікації та мотивації працівників. Подальші дослідження цієї проблеми повинні йти в напрямку визначення того, які формулювання мають бути в аудитора у разі представлення кінцевого продукту своєї роботи, яким чином аудитори бачать цей процес одержання об'єктивних даних, які критерії користувачі та аудитори вважають прийнятними.
|
|
|